onsdag 18 maj 2011

* Agnetha * : Halloja, nu flyttar jag hit ! ABbloggen lägger ner !




Inte för att jag riktigt fattat hur Blogger fungerar, du får ge mig en kurs, om du händelsevis läser detta. Det jag inte fattar med Blogger är : hur ser man vad andra skrivit , så man kan läsa och hålla koll ?

ABbloggen har betytt mycket i min ensamhet, jaa, alltså maken jobbar och alla andra har ett liv, så jag sitter här med ett kvasiliv pga diverse sjukdomar. Trist men sant.

Vad kommer jag att skriva om ? Politik, min ilska över sjukförsäkringseländet, barn och barnbarn, täckt och tyckt, sjukdom och elände, HUMOR och humör, familjeliv och familjehem. Det blir vad som är på den berömda tapeten.

Just nu känner jag att det kan vara gott med ett nytt forum, kanske.

Hur som, du är HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN !!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar